Saturday, May 2, 2009

Home » Lama dah tak aktif..!!

Lama dah tak aktif..!!




Wa...sekian lama aku buat blog ni..harini baru aku aktifkan segalanya balik..
Masa? Ya, kekangan masa yang singkat membuatkan aku tidak mempunyai masa untuk mengaktifkan blog aku ini..
tapi tidak mengapa..
aku akan cuba untuk aktifkan balik..eheh!!

Letih juga rasanya beberapa bulan ni..
dari bulan mac hinggalah mei ni..
macam2 aktiviti yang berlangsung di institut aku..
semuanya seperti sebuah NIGHTMARE bagi aku.

Dari kajian orang asli, hinggalah ke pertandingan drama dan tak lama lagi pertandingan choral speaking..
ah, satu lagi...
sukan tahunan!!
fuhh!!!
banyak woo!!
tak henti2 la..
dahla time study week lagi tu..
tulunlah aku..!
aku jadi jiwa kacau!!!!
apa pun keadaan, doakan lah kejayaan aku kawan2 semua..
aku tak mahu terhenti di sini..
doakan semoga aku terus berusaha dan sekiranya aku tersungkur, sedarkan lah aku..
bangkitkan aku..
mungkin aku tak mampu untuk bangkit sendiri..
Dengan keadaan manusia di sini,
aku amat memerlukan susasana yang baru..
Aku tidak mampu membayangkan 4tahun lagi untuk berada di tempat ni..
ibarat SATU DISASTERS jika difikirkan..huh!!


Kawan-kawan semua,
hargailah kawan-kawan yang berada dekat dengan anda..
sayangilah mereka sebelum terlambat..
jangan binasakan sebuah persahabatan yang telah utuh anda bina..
sememangnya sahabat merupakan insan yang menjadi tempat untuk kita bersandar ketika sedih..senang..dan segalanya.
namuN.. LAPANGKAN HATIMU, LUASKAN PANDANGAN MATAMU tika mencari sahabat..
tersilap langkah, anda akan musnah dalam sekelip mata..
percayalah..


Logo Institut Aku
Institut Pendidikan Guru Malaysia
Kampus Dato' Razali Ismail

Gambar Sepanjang Kajian Orang Asli
Di Post Broke, Gua Musang Kelantan
&
Perkampungan Orang Asli
Di Kampung Sendrood.



Sekolah Orang Asli



Its Me: Da writter..eheh!!



"La..apa lagi lah yang dibincangkan tu.. angkat je lah beg tu weih..."


"Atas: Dilla, Syam & Aku Bawah: Najwa, Efi, Edwin & Pn Siti" wa....ni baru sampai dah posing.. belum lagi hari seterusnya..heheeh!! yang penting kita semua V.O.G.U.E!!





aHLi gROuP aKu
Syam, Amna, Pravina and me gain!!



Hostel budak2 orang asli... dierang nye tempat..hurm.. hehe..hanya K.A.M.I yang tahu..!!



Baju BUY 1 FREE 1 ke..??
kih2..



Ni lah Budak Kelas Aku yang Agak Sengal..ehhe!!
opppss!!



Abg KPLI dengan student orang asli yang Cute2..eheh!



"woi...MENYEMAK kat foto aku je lah Kak Ang ni!!""



"LOrh...kak Dib lapOr sgat ke..?""
tepung pun rembat..."eheh..!




Dalam truck semasa on the way nak gi tempat kajian tuh!!



"Dengan Ketua Kampung Sendrood..lupa la nama..eheh..!eh, encik rashid rasanaya..!!ahha..."


"Pondok tempat Kami Membuat Temuramah dengan Encik Rasyid Lorh..!!"



"Jalan2 sekitar Perkampungan Sana"



"Ramah Mesra dengan Penduduk sana"
"Nama Penduduk yang berbaju biru tuu..: Pn Alut"
Unik name kan..eheh..




"Ni pula lupa dah nama..
yang pasti anak dia semua perempuan..
sapa nak aku adjustkan..?hehe.."



"Persembahan Khas dari kami PPISMP SEM 2 KAJIAN SOSIAL
Semasa Malam Kebudayaan"



"TOLONGlag AIMAN..aku Tak memerlukan action ko tu!!im Not GAY!!ahahah..
Gurau aja bHa.
dOnt Take seRiUS yah"



"A niTe before balik...kami sempat menjamu mereka dengan hamper sumbangan khas dari
JAKIM..thanks JAKIM..jasamu dikenang!!
Saat menyedihkan tika menjamu mereka..hanya K.A.M.I yang tahu..."
siHHHHH...



"JOm masuk semua..."



"Unites US FOREVER"
that da HOPe!!



"Apabila KS1, KS2 dan KPLI bergabung,
Menjadi 1 keluarga!!""





"Sekian Dahulu dari saya...terima salam iklas dari saya.."
"Dari hati ke hati...dari mata ke mata..."








No comments:

Post a Comment

Doakan Sern jadi kurus!