Showing posts with label badminton. Show all posts
Showing posts with label badminton. Show all posts

Sunday, November 21, 2010

MALAYSIA atau CHINA?! (soalan wajib jawab bagi blogger!)


#LIN DAN(CHINA) VS. DATUK LEE CHONG WEI(MALAYSIA), 
Final BADMINTON SUKAN ASIA, GUANGZHOU#
nah! korang dah tengok kan gambar tu..! mesti korang faham kan maksud gambar tu..?
kalau tak faham gak, oh! Sern cadangkan korang gi la hentak2 kepala kat dinding..then, datang balik, buka entri ni..! gurau-gurau..!
korang..! 
korang rasa Datuk Lee tu boleh tak eh menang final nanti?
menentang Lin Dan kot..kuasa besar la juga dalam sukan Badminton ni..
jom..! kita tengok, sapa yang bakal menang?kita tengok siapa yang kena..!!! Pilihan korang sapa?
esok, live di TV2 jam 8.30am..
jangan miss tau! 
acara wajib tonton musim ni..!!


P/S: oh! Sern rasa Datuk Lee Chong Wei boleh menang. Tapi, segala mungkin berubah. Kalau lah boleh gi China tengok kan bagus...hurm...
Intai Apa Ada!

Saturday, November 20, 2010

MALAYSIA MENANG BADMINTON?!!!

MALAYSIA SILVER MEDALIST
yahooo!!!
Malaysia tempat kedua!!!
happy sangat-sangat...walaupun kalah pada Indonesia..they had done their best!
game favourite oh! Sern...
game BADMINTON
Koo n Boon!! 
final points to INDONESIA.
Markis Kido n Hendra Setiawan!!
21-16, 24-26,19-21
both of you had make us proud!!!
make it more on future!~~~
tahniah sekali lagi kepada team Malaysia walaupun tewas!! persembahan yang baik daripada mereka!!
u all the Best!!
Intai Apa Ada!