Sunday, May 9, 2010

Home » slowly...

slowly...

setelah kurangnya komunikasi, kurangnye masa bersama, kurangnya masa berinteraksi..
sedar tak sedar hubungan itu semakin renggang..mungkin itu yang aku rasa..
tapi apa yang dapat aku konklusikan, memang wujudnya jurang diantara kami selepas beberapa situasi dan detik...
aku pun bertanya pada rakanku..
aku cerita padanya..
dia pun bertanya:
Kenapa ko takut sangat nak gaduh ngan dye?
kenapa ko takut kehilangan dye ek?
kenapa ko takut kena marah?
Kalau dyerang marah ko, tu lagi bagus..tak menyusahkan hidup ko..
tapi...
masalahnya..
(.......)
aku dah terkelu lidah nak menjawab.
sekarang..pada aku, biarlah masa yang menentukan segalanya.
biarlah hari menjadi saksi..
di mana runtuhnya satu empayar yang terbina.
puncanya?
(biarlah aku sahaja yang tahu....)..

No comments:

Post a Comment

Doakan Sern jadi kurus!