Thursday, May 13, 2010

Home » » yeah..

yeah..

update blog age ne..
im 20?hehe.
yelah..dah besar rupanya aku.
pada aku 20 itu cuma angka sahaja..apa yang berkembang adalah minda dan akal.
aku just berdoa agar aku menjadi lebih dewasa dan matang.
aku berbanyak-banyak terima kasih kepada semua yang wish birthday kat aku.
yang paling aku tunggu adalah daripada mumy and sister..yeah.n i got it..hehe.thanks mum n sis.love both of you with all my heart..
n tak ketinggalan kepada semua member aku..
ziq, syam, aiman, mior, min, anept n lokman psv, n dak2 gurl kelas aku n kelas ks1..korang mmg terbaik.
n dak2 seIPGM ngan aku.thanks u all..

sepanjang bufday ne..tak selebrate ngat.kelas pagi siang malam.huhu.sedih nye..tapi mira janji nak selebrate pas dye balik dari tampin..yeah...love her..ehhee.
macam2 perkara yang berlaku sepanjang bufday aku.n aku simpan ianya sebagai kenangan manis sepanjang bufday aku.
hehehe...
last..thanks all..muahhhh...!!love u all so muchhhh!!!!
nitezz...

1 comment:

Doakan Sern jadi kurus!