Tuesday, November 16, 2010

Home » , , , , , , , , , , , , » Gosh! its delay!!!

Gosh! its delay!!!

weeewittt...!!!

hulahop!!!
cuba teka sern katne time menaip entri ni? try la..teka la..teka la..yang berjaya sern blanja Burger Jalanan skunk!hhahaha... yeah...gua di KLIA beb!! buat ape kat sini? yelah..nak balik ke tanah air gua la..its been a while ady im not going back! cet...bajet la aku duk oversea kan? tapi mmg oversea pun! merentangi Laut China Selatan kot...(ye ke?)ahhaha..!~
patut boleh sampai awal di Sibu, Sarawak, tapi akan kan daya...tahi lembu semuanya bulat!!!hahahaha.. flight delay!!! arghh!! stress tol la..kalau delay untuk 20min ke 30min ke, takpe la juga...ni tak!! delay for 2 hours!!!! cilaken! tak pasal2 aku kena wait and wait...punya lah berharap ada geng dikenali..rupanya takda..ahahah..aku sorang je..hurm..takpe la...aku bosan, jadi aku pun tergerak untuk update entri blog aku ne..dah takda keje kan...so, lepaking online, update blog, chat and whatever..ahahha..!~
so, untuk itu, nak ucap special thanks to my keasayangan juniors...dyerang memang the best and sporting ever..ehehe..!!~ sebelum aku balik, sempat lagi aku outing ngan dyerang dlu..yelah, pasni tak dapat outing dah kan..eheheh..!~ Masa outing tu sempat juga la beli keropok lekor untuk family..ehehhe..~~ tak beli banyak..malas nak angkut.ahha..tu pun sebab kawan yang kirim..kalau tak, haram aku nak angkut menatang tu..ahaha..berbau!!hahahah..
tapi...sedih la..kenapa ni? kenapa ni?
yelah...sedih sebab terpaksa berpisah dengan geng-geng..
ces!aku ni sedih tak bertempat tol..bukan nye berpisah selamanya..untuk 2 bulan je kot..pastu jumpa la..eheheh..!!~
hurm...
okaylah..dah lapar dah rasa perut ni..nak lepak di Burger King lah.. Pit Stop wajib aku kalau aku naik MAS.hahaha..!~ faveret kot!! lantakla tak halal ke, apa ke..ada aku kisah???hahahah...
so, before that wanna thanks Vivien, Jun, Mary, Brenda sebab sudi hantar ke airport Sultan Zainal Abidin Terengganu..! korang mmg sweet...ehhehe..tak lupa kat roomate kesayangan aku ni hah, Frynd tu..walaupun tak ikut skali, tapi takpe..cuaca tak menentu katanya..sidai kain katakan..ahhaha..!~ dyerang suma ni balik lambat sket..esok-esok...ad yg lusa-lusa.ahahhaha..!! kesian korang.!! psst...! tau ada yg jeles ni aku balik dulu dari dyerang..ahhaha..sabar ye korang!!
k lah, before balik sempat snap picha ngan dyerang .. jom kita terjah gambo2 chumel kami tuu...!!
tadaaaaa......!!!

#Sapa Paling COMEL??ahha...#

klah, blah lu beb!!~~~
appy holidays!! jaga diri..cayang suma..!!muahhhh!!!!
6.02pm.KLIA.

No comments:

Post a Comment

Doakan Sern jadi kurus!