Saturday, November 27, 2010

Home » , , , » TOLONG, AKU DISANTAU!!!

TOLONG, AKU DISANTAU!!!


tolong!!! AKU KENA SANTAU!!!!
ehh....jangan silap ye...cuba anda teliti gambar di atas..
aduh..manusia kini...Santau-santau ni la benda paling aku tak suka..
tapi.ada pulak pihak yang buat iklan kat website promosi barangan atau lebih mudah kat mudah.com.my...
apa nak jadi la...!!! 
apa pun...tolong berhati-hati dengan orang sekeliling anda.
manusia ni memang rambut sama hitam..tapi hati?
hah! oh!Sern tak tau la...jadi, berjaga-jaga lah ek..

P/S : Minta-minta orang yang buat SANTAU ni tersantau diri sendiri. =p

8 comments:

  1. uish aku br tengok efek org kena santau last week.
    hey the one who try to santau that aunty is a GIRL 19 years old...
    muda kot, terkezut guaa!

    tapi no wonder la kan, see kat kudah pon adoo. haihh

    ReplyDelete
  2. wah dahsat tol nih... berani dia iklan eh?

    ReplyDelete
  3. wah kat mudah pun ade iklan santau menyantau

    ReplyDelete
  4. manusia ni..biasa la kan... tak pernah nak hdp secara aman kan? salu je nak buat sesuatu..pening!!! apa pun, minta jauh2 dari kita semua ini...arghhh!

    ReplyDelete
  5. ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Kami DAtang Ziarah Blog Anda
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

    mohon Allah lindungi dari khianat manusia

    ReplyDelete
  6. salam,.

    bahaya santau ni..

    follow ur blog...

    ReplyDelete
  7. Hello Mason, ko kne tukar la link blog aku kt blog kau ni, yg dkat bengkel lelaki tu, ni URL blog aku http://elaksamana.blogspot.com, yg ko letk tu bukan blog aku la, he3x...

    ReplyDelete

Doakan Sern jadi kurus!