Saturday, May 28, 2011

Home » , , , , » apabila mereka menakluki tahta si mawar.

apabila mereka menakluki tahta si mawar.

nah, hye suma pembaca yang dihormati lagi dihargai..haha..
agak-agak korang tahu tak maksud Sern kat atas tu...?
tadi kan..sern dok la gi blogwalking dari blog ke blog. *yang tak tersinggah sowi..*
then, ingat nak cari idea la kan.
nak tahu tak, daripada 20 blog yang sern terjah tu, lebih kurang 15 yang putarkan lagu dari Jepun dan Korea..
wah..besarnye lah impak artis-artis sane kan..
yelah, penyanyi macho, hensem, suara tip top, kulit putih melepak..
mesti la jadi hard core fans.oppS!
alah..tak salah sekadar meminati kan..jangan terlebih sudah..
Sern ada kawan yang memang minat giler dengan artis-artis dari korea ni..
duh..dok dipuja disebut-sebut tiap hari...naik bosan gak la telingo den ni hah..
siap ngaku lagi tu suami.haha..angan-angan besau ye..Opss!
eh, recently malaysia didatangi artis K-Pop versi Malaysia. haha..*basi bagi korang.tak bagi aku*
ni hah! Sapa minat mereka angkat bulu ketiak okay.ahhaha..oPps! jangan lebih ngutuk..nanti marah pulak fans-fans dyerang...tak tertanggung eden..ahahha..eh, ada peminat ke mereka?tertanya gak ni actuali..harap ada la..letih mereka dok release album tau! hahaa...


*Ada muscle bai..korang ada?haha...*Opss..


Peewit..flying kiss tu..meh Sern sambut.haha..OppS..



19 comments:

  1. orang kita suka & bangga apa yang datang dari luar...hampeh...

    ReplyDelete
  2. hurm..ntah la...sern pun heran sangat..tu la..mungkin agaknye penyanyi malaysia tak setaraf kat luar kot...

    ReplyDelete
  3. malang yer tak menarik perhatian lorna...hehehe....;p

    ReplyDelete
  4. max247 and gula-gula just copying korean artist. one of gula-gula's song same as girlgeneration song. this make our music industry down. pleae la bawa identiti malaysia. malu doe

    ReplyDelete
  5. sumer blog yg saye terjah tadi semua pasang lagu.. termasuk la blog nih. tapi kebykn lagu korean la. betul la spt yg dibgtaw kat atas. hohoho... pe2 pon, nice entry. kipidap!

    ReplyDelete
  6. @lorna - ahahha...tak yah...minat je kat malaysia singer suda....!

    @tasha - dyerang kan copycat..ahhaha..cat?hahah..

    ReplyDelete
  7. @she-gee -- ekhem! tapi beza, saya pasang lagu salma kan..nak promote utk malam ni...hehe..pastu remove..lama dah tak letak lagu2 nie..ehhehe..

    ReplyDelete
  8. hahaha saya no comment tak pernah dgr lGI LAGU Diorg ni

    ReplyDelete
  9. adehh...macam2...hahaha... :)

    ReplyDelete
  10. haha.. tolong laa.. geli gelaman den tgk k-pop versi malaysia tu... org jepun korea buat, kita nak buat jugak ek?? adooii..... macam-macam...

    pape pon, malaysia tetap di hatiku.. hehe

    ReplyDelete
  11. @tiha- haha..sama la...

    @cik hati - kan...jgn dminati sudah..kuang3..

    @eclipsesweet- hahaha..pelik kan dunia ni..isk...yg tk leh blah pose bajet maut..ahhaa..

    ReplyDelete
  12. CB setuju dengan Khairil =) ape jadi dengan apa yg ada dalam negara kita ???? deng ! =P

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. dayla mmg kpop fan...tp yg ciplak kpop tuh mmg hampeh!!bukan xminat artis msia...layan je lagu msia tp bile layan kpop ni buat rase nk terjoget2 je auuw!!

    ReplyDelete
  15. pelik woo benda dari luar negara diidolakan..

    ReplyDelete
  16. memmang xsesuai ni...
    aduyai.,...

    ReplyDelete
  17. tak boleh tahan .. nak ikut negara luar tp tk kena dengan budaya kita . carik lahh identiti sendiri . haih =.=

    ReplyDelete

Doakan Sern jadi kurus!