Friday, July 9, 2010

Home » » entri Khas!

entri Khas!

hye peeps!!
lama dah gua tidak menulis dan mencarut dalam blog ne....
yelah..line kat hostel gua ne macam tenuk!..so jaranglah gua berjimba dalam blog ne..ehhehe.
tapi hari ini..
gua tergerak untuk menulis sesuatu dalam blog ne...
you all nak tau tak??
hari ne BIRTHDAY salah seorang daripada sahabat gua...
dier ne seorang pendengar yang baik..
nama dier MIOR MUHD HAFIZ BIN MIOR BURHANUDDIN.
asal Perak..berumur 20 tahun (sama la kite..)
not available okay.. Being taken by sweet gurl.hehhee..






To him:
mior, selamat hari jadi...semoga segala impian ko tercapai..diberkati selalu..semoga berjaya dalam semua perkara okay..and..aku nak minta maaf sekiranya banyak melakukan kesilapan sepanjang dalam persahabatan kita...kalau aku tahu dahulu begitu rupa gayanya, takkan aku teruskan semua itu. Aku tersilap langkah dan pada ketika itu kamu (mior) datang padaku dan  memberikan daku nasihat. Aku harap semua itu tidak terlambat.ehehe..thanks untuk segalanya mior..(tak nak cakap yang ko sahabat baik.hehhe...nanti tak berkat orang cakap)..heheh..terima kasih gak coz sentiasa berada di sisi semasa aku berada dalam masalah...kita berempat tidak akan putus sama sekali. Moga persahabatan kita ini diberkati Tuhan yang maha kuasa. Sesungguhnya kita hanya mampu merancang. Tuhan yang menentukan segalanya( ada kaitan ke??)..

p/S: tonite going to celebrate his birthday!hehe...secret receipe, NR next destination for tonite...!

No comments:

Post a Comment

Doakan Sern jadi kurus!