Friday, July 16, 2010

Home » Padan muka ko!!

Padan muka ko!!

selamat tengahari semua...kih2...
tenghari sebab time aku gah giat menconteng blog ne dah jam 12 lebih gitu...
apa macam? hebat tak tajuk tu..?
jangan pulak ada yang terasa okay..?
aku cakap tu kat aku sendiri..haha..
yelah..
bangun pagi ne awal, semata-mata nak take turn untuk basuh pakaian..yelah...kang berebut pulak dengan cyang lain..
so, pas basuh tu aku tinggalkan je lah..
then aku pun terus drive-Kan kereta Myvi hitam Afiqah..kiterang nak gi wat shooting jap.hahha.
shooting ape? bukan shooting untuk lakonan..tapi untuk gimnastik amali..hahah...percaya tak aku wat suma tu..?
tentu susah nak cayer kan..alah,cayer je sudah...
so kiterang gi la gym IPG KDRI untuk wat shooting...kat sana dah ade member yang lain..amirah & da geng..
so kiterang kerjasama susun peralatan apa suma..
so its begin!
mulakan dengan fiqah then aku..ahhaa.
dari stesen 1 hinggalah stesen 19..kat last sekali dek kerana syok sangat.....kaki aku terseliuh sudah.....
part yang aku paling suka kan..Spring Board.hahah..padan muka aku..nak cuba sangat aksi extreme..ahhaha..padah tak dengar cakap orang..sekarang rasa lah sendiri kaki seliuh..padan muka eden!



p/s:takpe2..ne suma pengalaman kan kawan..?so...life must go on..good luck all...!!amali nanti wanna be the best among the best..lantak la apa orang nak kata..yang penting tu hidup aku.so, orang2 yang tak puas hati ngan aku tu boleh la berambus...berambus jauh2....aku tak ganggu korang, so jangan nak ganggu hidup aku.ada faham..?ke nak aku ajar??

1 comment:

Doakan Sern jadi kurus!