Sunday, July 11, 2010

Home » » ..missing YOU so MUCH..

..missing YOU so MUCH..

apabila jari sudah menaip maka wujudlah sesuatu untuk dikongsi dan diluahkan..
arini..macam-macam perkara yang berlaku..pJ..lari..dan keadaan hostel yang amat menyedihkan..
then..tetiba hp berdering...
"MUMY calling"..wa..rindunye...rindunye...
rindu yang amat..serius rindu..aku sudah lama tidak merasa keadaan seperti ini..kalau foundation dulu ye..kekerapan yang amat..tapi semester degree ne jarang..mungkin disebabkan oleh faktor banyak perkara yang perlu dilakukan..
akan tetapi hari ini..ini lah kali pertama aku melabuhkan butiran air mata aku dimeja sahabat aku...aku sudah tidak tahan..rindu yang amat kepada mummy aku...kalau boleh aku ingin balik sekarang juga...SEKARANG!!
aku tidak mahu berada di tempat ini..dimana aku terpaksa hidup secara berpura-pura...itu bukan diri aku sendiri...bukan aku.....tapi..demi untuk puaskan hati semua pihak..aku gagahkan diri aku, yakin kan diri aku yang aku mampu hidup di sini walaupun jauh beribu batu daripada keluarga tersayang...
tadi masa dalam phone aku dengar suara ibu ku seperti kurang sihat...selesama..mumy..makan lah ubat..makanlah....
"takpe la jang..dah tua memang macam tu.."..
bayangkan lah..kalaulah sesuatu terjadi pada mamaku...
last kali mummy ku cakap.."belajar la elok-elok jang..ingat kat mama selalu..jada diri di tempat orang.."..
..................................................................................................."

Mummy, what are doing right now?

No comments:

Post a Comment

Doakan Sern jadi kurus!