Wednesday, July 14, 2010

Home » » muktamad!!

muktamad!!

wah...
giat aku nak update entri petang ne..mana tak nya..bosan..so bosan-bosan tu...idea dok mencurah-curah datang..
kali ni nak kisahkan pasal anniversary!!



yeah...
tak sangka..tarikh keramat iaitu 14 JULAI 2008 masih segar dalam ingatan aku..tu la tarikh dimana aku mula
untuk menjejakkan kaki ku ke IPKT (dulu) sekarang IPG Kampus Dato' Razali Ismail (sekarang).
dan hari ini 14 JULAI 2010, genap sudah 2 tahun kami PISMP Semester 2 Cohort ke-4 untuk menjadi ahli keluar IPG KDRI ini..tak terasa sungguh..sedat-sedar arini merupakan tarikh terlakarnya sejarah bagi kami semua..mungkin ada yang lupa dan mungkin ada yang sedar..
Dalam masa 2 tahun itu juga macam-macam onak duri, kenangan manis, kenangan pahit yang kami lalui bersama...ada gembira, ada sedih, ada nangis..tu semua kami lalui bersama selama 2 tahun di IPG ini....
apa yang dapat saya ungkapkan, walaupun IPG ini mempunyai banyak karenah, tetapi saya tetap menghormati tempat saya menimba ilmu untuk menjadi seorang guru yang berakhlak, berdedikasi. Ini kerana tanpa IPG siapa lah  saya nanti pada tahun 2014 iaitu dilahirkan secara rasmi sebagai seorang guru. Masa tu, semua kenangan akan dibingkaikan dan dikenangan sepanjang hayat.
akhir pena, semoga sepanjang 2 tahun ini dapat memberikan ruangan kepada kami untuk menjalin silaturahim sesama kami sepanjang kami menuntut di IPG ini..

p/s:
Saya amat menyanyangi semua unit terutamanya unit Kajian Sosial 1 dan Kajian Sosial 2. Sesungguhnya 
mereka merupakan teman saya sepanjang 3 tahun setengah lagi untuk melayari bahtera hidup di IPG KDRI ini nanti. We unite as one nation..!yeah..go keyso.go keyso..! thanks gak kepada semua pensyarah yang telah berbakti kepada kami selama ini.ehhee..(macam nak konvo la plak)..thanks to our tutor gak..sebab banyak berkorban untuk mendengar luahan hati kami. tutor time foundation Encik Johari dan tutor Semester degree sehingga sekarang Puan Siti Rahimah Binti Mamat@Hamat..

blah lu..

No comments:

Post a Comment

Doakan Sern jadi kurus!