Wednesday, July 14, 2010

Home » » mara KEHADAPAN!

mara KEHADAPAN!

hye peeps.



Apabila kesengalan melanda dalam diri kami =)

woah..sudah sekian lama gak la aku tinggalkan blog ne jap..ehhehe...dek kerana masalah line dan kekangan masa..eheh..ada dalam 2-3hari gak la..ehehe...
so malam ne..tepat jam 2.09am aku siap update template and segalanya lah untuk blog aku..hasilnya?
lu nilailah sendiri ye beb..ehehhe..
agak lama gak la aku  dok tukar, ganti, korek and akhirnya..ni lah hasilnye...aku suka sangat dengan hasil kerja aku..eheheh...dapat gak aku berdikari wat suma ne..ahhah..
so, moral valuenya, kite kenalah sentiasa membaiki dan majukan kemahiran dalam diri kita..so, nanti senang la hidup kita..ehehhe...
agak lewat gak dah ne..nak taip berjela mata dah agak ngantok..so nak tidur dulu la eh...sok gua update plak ye..nites or good morning is better..ehhe..=)

p/s: esok dah la ada PJ..hah, abes la aku..takda cukup tenaga..nak wat gimnastik plak tu..mampu ke aku ne..?whatever!!

No comments:

Post a Comment

Doakan Sern jadi kurus!