Sunday, July 4, 2010

Home » » PELACUR murahan?

PELACUR murahan?



hah...
tu la tajuk topik kite arini...
ntahla...ak ne rasa bengang la tengok sesetengah perempuan ne....
kadang-kadang pasangan tu macam buat persalinan pakaian..!
dah bosan, cari lain..kalau lelaki buat macam tu, mak aih...dah kena kutuk da....
aku ne bukan la nak bajet baik..tapi memang dah kenyataan..bagi aku, perempuan yang suka tukar-tukar pasangan ne setaraf la dengan pelacur-pelacur yang ada kat luar tu...cuba lah setia pada yang satu..kan senang...? tak la meluat orang tengok..ne tak, tukar satu persatu selepas bosan..woo...
untuk lelaki plak?aku malas nak cakap...sebab aku sendiri pun lelaki...tapi bukan nak angkat bakul okay..kalau bab heartbreaker ni bukan spesies yang ada pada aku kot..tapi entah la..tunggulah time aku ada aweks nanti aku tengok sendiri..
Tapi kan..semua ni tak leh la nak salahkan semuanya pada perempuan a.k.a pelacur tu..mungkin juga sebab dea tu dah patah hati dengan sikap lelaki sebelum ne..jadi....dea pun pilih lah cara hidup sedemikian..
so, saya hentikan penulisan saya setakat ne saja. jumpa di lembaran yang lain pulak ye...

1 comment:

Doakan Sern jadi kurus!