Monday, June 7, 2010

Home » » Aku & Dia.

Aku & Dia.


Aku dan Dia. Sahabat selamanya..


whatcha..!
kali ni..nak share ngan korang pasal benda yang berlaku arini.ehehe..
entry kali ini khas untuk aku dan dia (Wan Nasilla Binti Wan Adnan)..

time aku nyenyak tidur..tetiba fon aku berbunyi..tengok caller name,
pergh...sapa lagi kalau bukan Na C La (nama dia aku set kat fon)..
kacau beb..ehhehe.
then aku angkat...dalam sedar tak sedar tu aku cakap ngan dia..
dia tanya..
"woi, jadi tak outing ne..?"
terus aku tengok jam..
eyh..jadi opcoz...ehehhe..5.30 okay..padahal aku terlupa yang aku janji nak kuar ngan dia aritu.ehehe...
then, aku siap2 apa suma, amek kunci keta, trus drive kuar dari umah..ehehe..
woo..lama beb kiterang tak jumpa...hehe..ye ah, dia IPG sarawak, aku IPG terengganu..jauh kterang terpisah..eheh.
aku mula rapat dengan dia time form4..yelah ..satu kelas kan..dahulu, time form1 tak rapat sangat..then terpisah time form 2, tup2, sekelas balek time form4..ehehe.
mulalah kterang rapat..dengan sorang lagi mamat.nama glamor dia Luk.skunk nama dia Muhammad Luk Bin Sulaimain..convert dah..apa pun, jadilah penganut agama Islam yang baik okay.
okaylah, teruskan lagi ngan kisah aku dan dia ne..
kterang gi lah melantak kat kedai Yusup.hehe..
order lah roti canai sardin dan abc..terkejut gua ngan pelayan tu tadi..
dia cakap camne ngan orang yang buat order tu,
"roti canai sardin dan abc dua BAI.."hahaha...giler ar minah tu..ehhehe.
lupakan...!
then,
kterang pun share la semua perkara yang terjadi time kat maktab kterang..eheh...
semua benda aku gtau dia.ehehe..dari A till Z..apa yang aku tahu, seronok share cerita ngan dia..gelak je keje..ehehe..by the way, keep da secret ape yang aku share arini tau.ehehe...biarlah hanya aku kamu dan dia je yang tahu..ehehe..mungkin mereka tahu juga.eheh.but, whatever...!
what can i say, i feel happy when be with you..how i wish if we study in the same IPG..eheheh..
apa pun, kita adalah sahabat baik selamanya..forever till da end of the world..
sini nak share sikit gambar yang sempat kterang amek tadi..eheheh...!!tengoklah eyh..
"kami gembira ketika bersama"



Menu which cost us RM16


Makan pun sempat posing!


Tiang menjadi sandaran!


Jauh tu termenung..





Malu-malu punya posing!


Di sebalik daun ada dia..


Serius kot muka!


for the last one..


Before balek sempat snap alam indah ciptaan Tuhan yang Maha Esa..indahnya ciptaanMu Ya Tuhan..


sampai sini saja entry kali ne..
hope agar kterang akan bersahabat untuk selamanya..ehhhe..
happy to have u as my friend Wan Nasilla..

p/S:kan best kalau ada mamat sorang tu..hehhe..mamat tu jauh nun di Nilai.ehhehe...!persediaan nak fly ke ausie...!
bye all..bertemu lagi kita pada entry yang lain pulak..eee...haa!

2 comments:

  1. amboi...sweetnya mason ngan dia...ada apa2 ke?? ptot la nk cpt2 blik jea..ehem~nice!

    ReplyDelete
  2. afifah said....

    ehehe...cute tol kwn ko..kem slm..! =)

    ReplyDelete

Doakan Sern jadi kurus!