Sunday, June 20, 2010

Home » » K.A.M.I

K.A.M.I

terjah..terjah..!
hheheh...melalut pulak aku ne..
tadi, duk termenung time makan tadi, aku duk teringat..teringat kat suasana kat maktab IPG sebenarnya.. yelah..kat sana makan semuanya dengan member2..rindu gak la ngan suasana kat sana..time nak makan, dok sibuk SMS "Jom kuar makan!", "kul bpe nak makan?" kat umah lain plak suasananye..mumy panggil untuk makan.kalau tak pun, gerak sendiri gi dapur, cedok nasi, cedok lauk, makan..hahaha.. TAPI.......
suasana pasti berubah apabila naik semester..confirm. Akan berubah dari semasa ke semasa.yelah.dalam proses mengenal HATI BUDI  masing-masing kan...tapi takpe, manusia kan setiasa berubah mengikut perubahan semasa..nak up to date.hahahah.
tapi seriusly, gua rindu saat2 time masa kenal dulu dulu kala..time tu semua baek  BAIK. rindu sangat-sangat dengan mereka..ada yang maintain, ada yang stay, ada yang berubah mendadak.hahhaah...tapi apa pun, gua akan cuba untuk memperbaiki hubungan gua dengan sesetengah orang kat IPG tu..gua tau gua mampu. yeah, back to the normal lah orang katakan.

kat sini nak listout sikit kat orang2 yang gua rindu (sukati la.gua nye blog, gua nye perasaan.gua nak tunjuk ar)

1. SEMUA budak-budak kelas gua Kajian Sosial 2
SEMUA TIADA PENGECUALIAN.muktamad.
2. budak-budak sama course ngan gua Kajian Sosial 1
terutama sekali Mior, ANGRIAH, aiMAN, aINA, aZrINE (geng sewa keta..=))
3. Mama Angkat KS1 Puan Siti Rahimah
4. Songeh PAK GUARD IPG KDRI
5. Dak2 batch lain gak.akak n abg senior, adik junior, dak2 batch aku trutama skali.
6. Yang penting sekali, makanan kat sana..ahhahahahahah...
LAst skaLI, ahli2 JPP 2010/2011



thatS alL.

No comments:

Post a Comment

Doakan Sern jadi kurus!