Thursday, June 3, 2010

Home » » SemeSteR brEak.

SemeSteR brEak.

yeah..
akhirnya aku selamat berada di sarawak.
padahal aku dah balek awal..cuma tak tergerak jari jemari utk menguPDate blog ne je..heheh.
tapi arini.jam 1144pm bersamaan dgn 3hbJun2010 aku tergerak hati nak update blog aku.
maklumlah..bosan hidup kat umah..
orang suma leh habiskan masa ngan parent.aku tak leh..
parent busy ngan work.huhu..
kakak..?hurm..harapkan kakak. nun jauh di perantau..kat pulau pinang!praktikal..huhuh.
so..aku duk lah ngan nenek aku..kucing aku..
n yang penting ada laptop terchenta..heart so muchh..ehehe..
tanpa laptop hidupku tk bermakna..ehhahh.

hurm..
masa cuti ne aku pasang banyak niat..
tapi tak tahu tercapai ke tak..?
niat aku,
aku nak perbetulkan diri sendiri yang tak betul.
nak nilai kelemahan diri..
ye lah. aku kan banyak menyakitkan hati semua pihak..
well..aku siap kena maki, kena kata.
1st time selama 2 tahun aku hidup kat maktab tuh, aku hadapi semua ne.
tapi aku nak thanks kat dyerang..
kalau tak aku takkan pernah kenal erti kehidupan yang sebenar.tapi..
rasanye tu bukan lagi kehidupan yang betul2..
aku dapat rasa kehidupan aku pasni adalah kehidupan yang sebetulnya..
aku nak belajar berdikari.
aku nak belajar utk menerima orang.
aku nak belajar uitk berkomunukasi.
aku nak belajar memaafkan orang.
aku nak belajar mengawal sosial.
n banyak lagi aku nak belajar..
aku harap ada insan yang muncul tampil ke hadapan utk membantu aku dalam semua ne..
aku taknak menyusahkan orang lagi.
cukup la aku menyusahkan orang selama ne..
antara nya syam, mior,aiman, ziq, mira,n recently tisya n sue..
thanks kat dyerang slama ne banyak membantu aku.pasne..
aku takkan susahkan korang ye..ehehhe.
aku akan cuba berdikari..
ada orang cadangkan, hiduplah dengan dunia sendiri...
hidup dengan dunia sendiri..??
macam mana tu..
okay..saya tinggalkan persoalan tu kepada anda.
selamat malam..
lurve u all.

2 comments:

  1. bapak jiwang kau bai...anyway bagus la luahan hati u...congrats bai!

    ReplyDelete
  2. sape yg komen tu..?wow..bai siot.ahhha..thanks btw.=)

    ReplyDelete

Doakan Sern jadi kurus!