Sunday, June 20, 2010

Home » » Habis la aku kali ni...!mampuSS!

Habis la aku kali ni...!mampuSS!

hye peeps!
heheh.
saje je nak wat gempak sikit title tu.
takda apa2 sebenarnye..saje je tu..cuma aku ne sikit tak puas hati ngan sistem pentadbiran IPG (Institut Pendidikan Guru)..bukan apa, cuti kan nak abes daa..so aku dah memang tempah awal-awal dah tiket flight untuk balek ke IPG aku.
tapi,tup-tup dengar tak boleh amek kunci asrama awal..pergh...aku memang la bengang beb.
ye ah..dyerang yang duk kat sekitar semenanjung (jgn marah plak geng2 semenanjung ye ) bolehla balek sabtu tu (26jun2010).aku mana boleh..sarawak kot.perjalanun pun dah sehari suntuk! pastu sampai je IPG aku tu dah malam kot..mana nak kemas bilik, angkat barang lagi..aduh.memang aku pening ar dengan sistem pentadbiran asrama tu..ntah cuba la consider sikit untuk student Sabah Sarawak ne...kterang duk jauh kot..aduh..nak mencarut mencarit, aku fikir gak perasaan orang..yelah, aku mula untuk fikir perasaan orang sekarang.walaupun tak sure orang fikir ke tak perasaan kita kan..?
aku tengah pening nak memikirkan..manalah aku nak merempat nanti untuk satu malam tu..memang..duh..dahla nanti ada junior nak daftar untuk Intake June datang sekali ngan aku..awal2 dah tunjuk betapa lompangnye sistem pentadbiran asrama IPG aku tu...
apa pun, aku cekalkan lah hati..cuba iktiarkan macam mana nak survive untuk malam tu..alamatnye Chalet Anness la tempat aku berteduh..kesian kat kami student Sabah Sarawak. ni la nak wat pertukaran IPG..kalau mudah, dah aku buat dah..huhh...
okayla..sampai sini saje..gua amat kecewa dengan IPG gua...amat2.

No comments:

Post a Comment

Doakan Sern jadi kurus!