Monday, June 21, 2010

Home » » !!! PAYU DARA PANJANGKAN USIA LELAKI????

!!! PAYU DARA PANJANGKAN USIA LELAKI????

euuuw....!
betul ke benda camne..?hahah..pening aku..kalau lah betul..hais...renung untuk lama2 leh tak?tapi berdosa woo..
benda ne aku jumpa kat Facebook la..kalau korang tak cayer, korang tengok lah sendiri..Nah!
ak sertakan sekali ngan bukti nye tau..ahahhah..okeylah..betul ke tak, korang nilai sendiri yerp...!sampai sini je entry kali ne..agak 18SG sikit.tapi info ni ntah tepat ke tak, aku tak tau la..salah jangan salahkan aku yerp!

4 comments:

  1. euwwwwwwwwwwwwwww!!!
    ya ampun!!!hahahha..
    then it makes me wonder..what about women?
    xkan laki jak panjang umur?ompuan x?hahahhaha..lucu!

    ReplyDelete
  2. hahhah..beat..aku sik tauk..jgn salahkan aku..hahaha..tok info yg dari sumber FB.ahhahaha...women tenung la tut.hahahah!

    ReplyDelete
  3. hahhaha...ngek ko pok.hahha
    lucu bah.

    ReplyDelete

Doakan Sern jadi kurus!